Foodism intar Handelskammaren

Sara Westerlin

Den 23 November föreläser Sara på Handelskammaren, så ta med kollegorna och bli inspirerad.

Foodism är först i världen med att skapa unika smakprofiler för varumärken. Föreläsningen kommer handla om:

- Varumärkesbyggande
- Varumärken i dagens samhälle
- Sinnesmarknadsföring
- Sinnesmanualer
- Varför applicera smak till sin varumärkesplattform?

Genom att kombinera varumärke och smak tillförs en ny kommunikationskanal som profilerar företag på marknaden.

En klassisk reklambyrå tolkar ett varumärkes identitet och kärnvärden i en grafisk profil, Foodism kopplar istället värdena till smak, färg, form, doft och textur. Resultatet blir en unik smakupplevelse som på ett positivt sätt associeras med varumärket och därmed stärker dess identitet.

Så missa inte denna eftermiddag utan anmäl er redan idag!
www.handelskammaren.com/kalendarium